Sea Horizon
Tag på et farefuldt eventyr i klassisk rollespilsstil med terninger og kortbaserede handlinger der styrer din skæbne! Hvert skridt tæller i Sea Horizons verden af overlevelse og eventyr! Sea Horizon er et roguelike turbaseret RPG-spil i 3D-fugleperspektiv med et hex-gitterkort der ændres, hver gang du begiver dig ud for at udforske den langstrakte øgruppe Myrihyn. Vælg mellem en lang række figurer der hver har deres egen historie, baggrund og personlige motivationer. Begiv dig afsted på tværs af varierede landskaber og forræderiske vande, mens du finder våben, omhyggeligt holder øje med sult og sundhed, afvejer risikoen mod den potentielle belønning af hver sidemission, aktiverer velsignelser for at hjælpe dig godt på vej og træffer valg i kamp der har betydning for dit liv ... eller din død! Bliver du en del af de nye legender i dette farefulde rige, eller vil du blot være endnu en af de navnløse faldne eventyrere, der prøvede lykken?