SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Season Pass
Bevat: ・Unit and Scenario Pack 1 "Legend & Succession": twee extra scenariomissies, twee extra speelbare eenheden gepland ・Unit and Scenario Pack 2 "Knights of Moon & Light": twee extra scenariomissies, twee extra speelbare eenheden gepland ・Unit and Scenario Pack 3 "Flash Rebirth": twee extra scenariomissies, twee extra speelbare eenheden gepland ・Aankoopbonus Season Pass: Limit Break Materials Pack 1 Je kunt First Level Limit Break-materialen krijgen om je eenheden nog verder te versterken. *De release van de Unit and Scenario Packs 1 t/m 3 is gepland voor 31 december 2022. *Meer informatie over de Unit and Scenario Packs wordt op een later tijdstip bekend gemaakt. *De releasedata van de Unit and Scenario Packs zijn onder voorbehoud. *Items in de Unit and Scenario Packs zullen vanaf hun releasedatum ook afzonderlijk gekocht kunnen worden. Vermijd dubbele aankopen.