Scenariesæt 8
"Charge Into Enemy Lines", "Search for Azrael" og "Defense of the Keep of Saint Emmanuel" bliver tilgængelige som Free Mode-scenarier i DLC2. De nye våben "Dragonslayer Sword", "Ninja Stealth Blade" og "Dominator's Sword" bliver tilgængelige, når du starter kampen med din historiefigur. Når du har gennemført scenariet, kan disse våben også benyttes i andre kampe. Desuden kan du under visse betingelser opnå de begrænsede Skill Cards Bold and Resolute Marzban, The Reticent Mardan og Dominating Sword Skills i kampen.