Scenariesæt 7
"Ten Tasks", "Hunting Festival" og "The Way of the Knight" bliver tilgængelige som Free Mode-scenarier i DLC2. Desuden bliver de nye våben "Shah's Blade", "Serican Bow" og "Knight's Lance" tilgængelige, når du starter kampen med en historiefigur. Når du har gennemført scenariet, kan disse våben også benyttes i andre kampe. Desuden kan du under visse betingelser opnå de begrænsede Skill Cards A Banquet of Celebration og In Loyal Service i kampen.