Scenariesæt 6
"In Defense of Art", "Defense of Gujarat Fortress" og "Damsels in Distress" bliver tilgængelige som Free Mode-scenarier i DLC2. Desuden bliver de nye våben "Miracle Staff", "Vizier's Dagger" og "Shrine Maiden's Bow" tilgængelige, når du starter kampen med en historiefigur. Når du har gennemført scenariet, kan disse våben også benyttes i andre kampe.