Scenariesæt 5
"Honor Among Thieves", "The Great Mock Battle" og "Rivalry on the Battlefield" bliver tilgængelige som Free Mode-scenarier i DLC2. Desuden bliver de nye våben "Bridal Knife", "Bow of Service" og "Blue Wolf Shredder" tilgængelige, når du starter kampen med en historiefigur. Når du har gennemført scenariet, kan disse våben også benyttes i andre kampe.