Scenariesæt 4
"Rescue of Gadhevi" bliver tilgængeligt som Free Mode-scenarie i DLC1. Desuden kan du under visse betingelser opnå det begrænsede Skill Card Claws and Fangs of the Leopard i denne kamp. "Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel" og "Accompanied by Beauty" bliver tilgængelige som Free Mode-scenarier i DLC2. De nye våben "Golden Twin Blades" og "Red Rose Guitar" bliver tilgængelige, når du starter kampen med en historiefigur. Når du har gennemført scenariet, kan disse våben også benyttes i andre kampe.