Scenariesæt 10
"The Mighty Shah of Pars", "The Way of the Knight II" og "Battle of Revenge" bliver tilføjet som Free Mode-scenarier under DLC 1. Du kan få fat på de eksklusive Skill Cards A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus og The Strength of the Zot Clan under kampen ved at leve op til særlige krav. *Vær opmærksom på, at distributionen af dette indhold kan ophøre uden varsel.