SCARLET NEXUS Story Demo
Dette er en Story Demo-udgave af SCARLET NEXUS, hvor spilleren kan opleve starten af historien. – Hvad indeholder historiedemoen? Du kan spille som en af de to hovedpersoner, Yuito Sumeragi eller Kasane Randall. Det er et actionfyldt spil med mellemsekvenser, hvor du kan opleve den medrivende historie, episoder, hvor der knyttes bånd, samt udforskning af miljøet igennem eventyrets første del. – Hvad er SCARLET NEXUS? En fremtidscivilisation udviklet af "kræfter" hærges af "Others", der angriber fra himlen. Others var næsten usårlige, indtil utrolige psioniske mestre dannede "Other Suppression Force" for at forsvare menneskehedens sikkerhed og levevilkår. Yuito Sumeragi ønskede at slutte sig til OSF, da de reddede ham som dreng. Kasane Randall blev rekrutteret pga. sine enestående evner. Sammen udgør de et stærkt psykokinetisk team i OSF, hvor de bruger deres viden og evner til at klare sig i den verden, de lever i, for at afsløre dens mørke sandheder. Oplev en fascinerende historie i en verden udviklet af hjerne og teknologi som en bruger af psykokinese, der kæmper sammen med lige så talentfulde allierede fra to forskellige hovedfigurers perspektiv i dette brainpunk-action-RPG. *Gemte data bliver overført fra Story Demo til det komplette spil. *For at sikre en bedre oplevelse med det komplette spil vil nogle funktioner være begrænset i Story Demo.