SCARLET NEXUS Brain Punk Bundle
Brain Punk-pakken indeholder yderligere indhold til brug i spillet. Indholdet omfatter: – Digital SCARLET NEXUS-illustrationsbog og digitalt soundtrack Det omfatter soundtracket med 38 numre, herunder temasangen "Dream In Drive", og illustrationer, som blev brugt til at bygge den utrolige verden i SCARLET NEXUS. – Battle Attire-sæt (-Red-), kostumesæt til alle figurer Det omfatter det ekstra kostumesæt "Battle Attire-sæt -Red-", som alle figurer kan bruge i spillet.