SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 1
SCARLET NEXUS Bond Enhancement Pack 1 DLC indeholder ekstra kostume- og våbensæt til alle figurer, nydesignet af eksterne skabere. Denne pakke indeholder også nye Bond-episoder, nye SAS-evner fra Bond-niveauudvidelsen (Bond Level EX) samt måder at opleve nye sider af dine yndlingsfigurer på, som ikke var mulige i grundspillet!