Sazh: Plat eller krone?
Frigør nyt kasinoindhold og en ny episode med Sazh i Serendipity. Gennemfør episoden for at få Sazh som kampfælle. For at få adgang til dette indhold, åbn Historia Crux'en (tilgængelig fra kapitel 2 og senere) og vælg "Serendipity -??? AF-".