SANIC-T-SHIRTS
Nogle gange skal du ud over stepperne. Disse eksklusive "Sanic"-T-shirts til din figur har smukke gengivne illustrationer og er lavet af virtuelle tråde, som blev dyrket økologisk på toppen af den snedækkede Mt. Fuji for mange år siden.