Samlepakke med Deluxe Edition af Hogwarts Legacy + Harry Potter: Quidditch Champions
Den ultimative trolddomspakke indeholder de bedste spiloplevelser i troldmandsverdenen. Hogwarts Legacy er et open-world action-RPG, der foregår i den verden, der blev præsenteret i Harry Potter-bøgerne. Tag på en rejse gennem kendte og nye steder, mens du undersøger og opdager magiske dyr, personliggør din figur, fremstiller eliksirer, lærer besværgelser, opgraderer talenter og bliver den troldmand, du ønsker at være. Deltag i en fortryllende verden med Harry Potter: Quidditch Champions, hvor du kan spille alene eller dele magien med familie og venner. Indtag din plads blandt skyerne på de velkendte positioner som angriber, søger, målmand eller basker, der alle kræver en unik spillestil. Sus gennem de legendariske quidditch-arenaer samt baner, der åbner for helt nye områder i troldmandsverdenen.