Salt and Sanctuary
En fortabt sømand er skibbrudden på en ukendt ø. I tågeindhyllede dale, hvor grinende, mosbevoksede lig klamrer sig til rustne våben, begynder nogle sjokkende skabninger at røre på sig. Under smuldrende, saltnedslidte strukturer, fører labyrintiske passager til usigelig ondskab, forlængst glemt af mennesker. Salt and Sanctuary kombineres perfekt i en hurtig, brutal og kompleks 2D-kamp med rigt udviklet RPG-teknik. Find, skab og opgrader over 600 våben, dele af rustninger, trylleformularer og andre genstande, mens du udforsker en forbandet verden af glemte byer, blodbestænkede fangehuller, vanhelligede monumenter og de faldne herremænd, de engang blev skabt til at hylde. Ska Studios, det prisbelønnede uafhængige selskab bag en lang række stilistiske, dybt intuitive og brutalt udførte action-titler, der omfatter The Dishwasher: Vampire Smile, The Dishwasher: Dead Samurai og Charlie Murder, kommer nu med Salt and Sanctuary, studiets hidtil mest ambitiøse titel.