Salamander County Public Television
Tillykke med at blive ansat på Salamanders offentlige tv-station (SCPTV)! ... men desværre forsvandt alle i amtet pludselig - undtagen dig, din chef og en anden medarbejder. Men showet skal fortsætte, så med din nye jobtitel “Professionel Blæksprutte” må du klare alle de opgaver, der skal udføres for at kunne filme for tv-stationen. (Du skal nok også prøve at finde ud af, hvorfor allesammen forsvandt.)