Saints Row Boss Factory
Start fra bunden, og gå efter toppen med tusindvis af muligheder: lige fra tænder, solbrændthed og tatoveringer til muskler, munde og make-up, hud og hår i alle farver plus blodårer, stemmer og en lang række emotes. Du kan vælge stilfulde outfits i masser af farver, dit hårs udseende og glans, beslutte om du vil have ar, hvilken kropsform, du vil have, og vælge enhver protese. Klæd din Boss på, som du vil; vælg dit outfit, og redigér hver farve efter behag, og tilføj jakker, tilbehør og strømper - ja, selvfølgelig er der strømper! Og for første gang nogensinde giver asymmetrisk ansigtsgenkendelse dig friheden til at gøre venstre side af ansigtet anderledes end den højre – du bestemmer selv hvor meget. Når du er tilfreds med dit mesterværk, så gem det i skyen, så du er klar til at starte Saints Row med din gemte Boss, når hele spillet udkommer. Men det er ikke det hele - i Saints Row vil køretøjer, våben og meget mere kunne tilpasses. I Boss Factory er du virkelig selv din egen skaber.