Saints Row 2: Unkut-pakken
Pimp din personlighed med over 60 nye genstande, du kan tilpasse din figur med, herunder Unkut-ure, halskæder, armbånd, t-shirts, tank tops, hættetrøjer og toppe. Skift stil med en fræk polo eller vær mere cool med et par jeans fra Sloppy Seconds. Vælg mellem 16 nye tatoveringsmuligheder.