Safety-sværhedsgrad
Tilføjer "Safety"-sværhedsgraden, der er anbefalet til begyndere eller dem, der bare vil nyde historien. Denne sværhedsgrad er anbefalet til de, der ikke har meget erfaring med RPG'er. *Sværhedsgraden kan vælges, når du starter et nyt spil eller fra menuen i spillet.