Safari Sadist Skin Pack
Jæger eller bytte? Undgå at blive bytte med Safari-Sadist DLC-pakken, som indeholder tre våbenskins med pelsjæger-tema, der kan bruges på alle våben i spillet. Det er perfekt til snigskytter, der vil kamuflere sig. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.