Sæt med 4 stempler
Et sæt med fire (4) stempler med Tanjiro Kamado, Nezuko Kamado, Zenitsu Agatsuma og Inosuke Hashibira vil blive låse op og tilgængelige for brug i "Sweep the Board”-spiltypen. ※ Stemplerne bruges til kommunikation mellem spillerne i spillet. ※ Digital Edition-bonussen kan blive udgivet på et senere tidspunkt. Når du har modtaget den, vil bonussen være permanent tilgængelig. ※ Indhold og detaljer kan blive ændret.