Sacred Citadel
Det engang så fredelige land Ancaria er i stor fare. Det onde rige Ashen har trælbundet befolkningen og har fået de ork-lignende Grimmoc til at udrydde Seraphim, landets svorne vogtere. For at nedkæmpe fjenden må du bevise dit værd som kriger ved at ride på frygtindgydende dyr, optræne dine evner og skaffe kraftfulde våben og dyrebare skatte. Hent dine venner, og slut jer til modstandskampen!