Rusty Rats Car Pack
Udvid din garage med disse 3 rustne slæder! Raiden RS: Denne baghjlustrukne 80'er-coupe er svær at slå i svingene, og fordi der er så kort, er den ogås svær at ramme! RebelRat: Endelig en rigtig amerikansk muskelbil med en god balance mellem styreegenskaber og holdbarhed. Vandal: Smuk som en sten, men også hård som en. Denne minibus er et sikkert valg for alle, der vil gøre stor skade. Denne DLC-pakke er også en del af Season Pass.