RP Booster (pakke med 10)
RP Booster er en genstand til Resident Evil Resistance, så du hurtigere kan få Result Points, spillets valuta. Denne pakke indeholder 10 RP Boosters. Du kan bruge en før en Quick Match, så får du dobbelt så mange RP. Bemærk: Du kan højest have 9.999 RP Boosters. Hvis du køber flere, bliver de ikke tilføjet. * Der er ikke mulighed for at købe RP Boosters i alle lande på grund af regionale begrænsninger.