Fugoro, som er en berygtet eventyrer, samler, piratkaptajn og frøtyv, er en mystisk triton og den, der er ansvarlig for katastrofen, der involverede Roguebook. Med sig har han en stor rygsæk fyldt til randen med skatte og magiske mønter og er overraskende smidig med sin stav, som han bruger til at sætte sit mærke på fjenderne. Kombiner Fugoros kort med kort fra andre helte for at opbygge nye niveauer, og lær hvilke kombinationer, der kan knuse Roguebook. * En ny spilbar helt med en unik skat, evner og udsmykning, som du kan få adgang til * Over 50 nye kort, der får mest muligt ud af Fugoros unikke spilsystem: magiske mønter, mærker og smidighed * Fuldt stemmelagt og animeret interagerer Fugoro gennem hele eventyret og afslører mere omkring sagnhistorien om Roguebook Den magiske stav er mirakelhandleren Fugoros unikke skat: Det første angreb Fugoro udfører genererer hver gang +5 styrke. Få adgang til mirakelhandleren Fugoro ved at gennemføre kapitel 1. Hvis du vil rekruttere ham, så tal med ham i hovedlejren under din næste gennemløb.