Roguebook - Deluxe Pack Xbox One
Find alle skattene i Roguebook med Deluxe Pack, som indeholder masser af ekstra indhold. -Fugoro, mirakelhandler: Rekrutter Fugoro, en ny spilbar helt, og få adgang til 50 nye kort, evner og skatte, som kan kombineres. -Alternate Art Pack: Tag imod Roguebooks udfordringer med stil i kraft af 3 kortbagsider og 10 eksklusive alternative kortillustrationer. -Roguebook - Hero Skin Pack: Dyk ned i Roguebook med stil med disse 4 eksklusive helte-outfits. Inkluderer et alternativt outfit til både Sharra, Sorocco, Seifer og Aurora.