Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Spil som de to originale karakterer Sylvanos og Elliana med denne todelte DLC-pakke for Rivals of Aether. Sylvanos, skovens hjerte, repræsenterer jorden, mens Elliana, luftarsenalet, repræsenterer luft. DLC-pakken kommer med to spilbare kæmpere.