Rivals of Aether: Ranno and Clairen
Lås op for de to originale karakterer, Ranno og Clairen i Rival of Aether. Ranno, den giftige pacifist, repræsenterer vand, mens Clairen, flammens frelser, repræsenterer ild. Denne pakke inkluderer to karakterer og niveau-skins.