Rise of the Tomb Raider
Med sine eksplosive episke øjeblikke giver Rise of the Tomb Raider dig et filmisk overlevelseseventyr, hvor du kan tage med Lara Croft på hendes første ekspedition. Udforsk de frygtindgydende gravkamre – enorme ældgamle templer, der er fyldt med dødbringende fælder. Løs de farlige gåder i omgivelserne, og læs gamle tekster for at finde kryptens mange hemmeligheder. Kvinden mod naturen – indtag en verden, der bevogter sine hemmeligheder med alle kræfter. Overlev de mange farer og de forræderiske omgivelser, nedkæmp de farlige vilddyr, der bevogter de oldgamle gravkamre, og udforsk de enorme interaktive omgivelser. Guerillakamp – brug omgivelserne til din fordel. Kravl op i træerne, og gem dig under vandet for at undgå eller nedlægge fjenderne. Tilpas Laras udstyr, våben og ammunition, så det passer til din stil, lav bomber på farten for at sprede kaos, og brug Laras karakteristiske kampbuer og klatreøkse.