Rise of Insanity
I Rise og Insanity udforsker du, som psykologidoktor, de mørkeste afkroge af det menneskelige sind. Overvind dit skræk og find ud af, hvad der virkelig er sket med din familie. Hvor driver vanviddet dig hen? Optræd i rollen som en psykologidoktor og opdag den hemmelighedsfulde historie. En psykodelisk detektivfortælling, der udspiller sig i 1970'erne i Amerika og indeholder professionelle dialoger og en realistisk grafik. Den dunkle usikkerhedsstemning omgiver hele tiden spilleren, der ved at udforske de talrige lokationer støder på logiske gåder og events såsom ... det at flyve igennem de dybeste afkroge af det menneskelige sind.