RiMS Racing x WRC 10
Hvis du brænder for hastighed, mekanik, rally og motorcykelløb, kan du finde alt officielt WRC-indhold, sportsmotorcykler og de mest ikoniske baner i WRC 10 og RiMS Racing. Både WRC 10 og RiMS Racing er udviklet med KT Engine, som er designet specielt til racersimulering, og giver de mest komplette rally- og motorcykelløbsoplevelser, der er tilgængelige i øjeblikket. WRC 10 tilbyder en unik jubilæumsudgave, der er fyldt med nye funktioner og køreglæde. Genoplev de mest intense øjeblikke i mesterskaberne fra 1973 og op til i dag! Indhold, der er uden sidestykke i WRC: - De 5 nye rallyer i 2021-kalenderen: Estland, Kroatien, Belgien, Grækenland og Spanien - 6 historiske rallyer: Akropolis, San Remo, Tyskland, Argentina, Mexico og New Zealand - Over 120 særlige baner - 52 officielle hold fra 2021-sæsonen (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - 20 legendariske biler, herunder ikoniske modeller fra Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota Karrieretilstanden, der er bredt anerkendt som et af de mest udførlige og omfattende i et racerspil, er også blevet stærkt forbedret og opgraderet med en bemalings-editor og muligheden til at oprette dit eget hold og tilføje dine farver på moderne biler! Med hyperrealistisk og ultrapræcis fysik har WRC 10 forbedret køreoplevelsen endnu mere, med forbedret aerodynamisk ydeevne, turbo samt bremsestyring på alle underlag. Lyddesignet er også blevet genudviklet på ny for at give en større fordybelse i spillet. RiMS Racing er den første motorcykelsimulering, der kombinerer en realistisk køreudfordring med teknik og mekanik! Kør på verdens mest kraftfulde motorcykler, og optimer deres ydeevne ved at udskifte dele og analysere data i realtid. OPTIMER DIN MOTORCYKEL Med et mekanikstyringssystem, der aldrig før er set i en motorcykelsimulering, kan du efter hvert løb afmontere motorcyklens dele for at vedligeholde eller opgradere dem, og derved forbedre dine præstationer. Du bliver fortrolig med hver enkelt skrue på din motorcykel. Gennemse et katalog med over 500 officielle reservedele fra de største mærker i branchen, samt over 200 officielle udstyrsprodukter til at personliggøre din kører! ANALYSER DIN PRÆSTATION RiMS Racing kaster dig med det samme ud i et motorcykel status-check (MSC), som hjælper dig med at analysere din motorcykels ageren i realtid og forstå, hvordan du optimerer dine præstationer. Bremseskivetemperatur, dæktryk og slidtage, affjedringsadfærd, der påvirker stabiliteten, elektroniske indstillinger ... Præcis som for en rigtig kører kan din motorcykels konfiguration tilpasses din kørestil! PRÆCIS OG REALISTISK FYSIK Den høje gengivelsesnøjagtighed og detaljer leveret af mekanikstyringen og MSC, samt realistisk motorcykelfysik, begejstrer selv de mest krævende banekørere. Men takket være de forskellige køreassistentteknologier kan mindre erfarne spillere stadig lære de teknikker, der vil få dem øverst på sejrspodiet.