Komponist af spillets soundtrack og motorcykelfan Sir Bob Cornelius Rifo, alias The Bloody Beetroots, har sammen med Dainese, AGV og Ducati arbejdet på at designe en bemaling til Ducati Panigale V4 R og en eksklusiv komplet kørebeklædning, herunder støvler, hjelm, handsker og læderjakke! Brug dette unikke udstyr til RiMS Racing med stolthed!