Japanese Manufacturers-pakken indeholder 76 reservedele, bemalinger og køredragter, som føjes til dit lager, så du kan opgradere dine Honda-, Kawasaki-, Suzuki- og Yamaha-motorcykler. - Honda: 1 officiel bemaling + 10 performancedele til CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 officiel bemaling, 1 køredragt + 10 performancedele til Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 officiel bemaling, 1 køredragt + 10 performancedele til GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 officiel bemaling, 1 køredragt + 10 performancedele til YZF-R1 2020 Reservedelspakken indeholder også 16 Pirelli-dæk til forhjul og 16 til baghjul, samt 4 Brembo Stylema-forbremsekalibre, der er kompatible med alle fire japanske motorcykler.