European Manufacturers-pakken indeholder 76 reservedele, bemalinger og køredragter, som føjes til dit lager, så du kan opgradere dine Aprilia-, BMW-, Ducati- og MV Agusta-motorcykler. - Aprilia: 1 køredragt + 10 performancedele til RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 køredragt + 10 performancedele til M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 køredragt, 1 sort bemaling + 10 performancedele til Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: F4 Claudio 2018-bemaling + 10 performancedele til F4 RC 2019 Reservedelspakken indeholder også 16 Pirelli-dæk til forhjul og 16 til baghjul, samt 4 Brembo Stylema-forbremsekalibre, der er kompatible med alle fire europæiske motorcykler.