RiMS Racing : Career Pro Starter Pack Xbox One
Start din karriere med 10 holdpoint og 50.000 kreditter, så du hurtigst muligt kan købe reservedele samt udstyr til din kører. Brug dine holdpoint til at opbygge struktur, opgradere din forskning og udvikling samt forbedre ledelsen af dit hold.