Riders of the Rustland
Gå bag om byens forsvarsværker med den første indholdspakke til Trials Fusion: Riders of the Rustlands! Det glemte folk bor lige uden for overklassens område, hvor Fusion foregår, og de har ikke samme rigdom som indbyggerne i byen. Ignorerede og overladt til sig selv af regeringen er de tvunget til selv at finde og bygge alt det, de skal bruge for at overleve. Manglen på lov og orden gør det til en verden, hvor alle kæmper mod alle. Oplev mere af dit eventyr med: - 10 nye baner (bl.a. seks klassiske Trials Tracks, to nye Supercross-baner, en Skill Game- og en FMX-bane. - 18 nye baneudfordringer (bl.a. hemmelige funktioner, hemmelige minispil, med mere) - 5 nye gennemførelser - Dusinvis af nye genstande til baneredigering, bl.a. smadrede køretøjer, varehuse med mere!