RIDE 5 - Free Pack 03
RIDE 5 - Free Pack 03 indeholder: - Ducati Monster 900 (1993) - Kawasaki GPZ 900R Ninja (1989) GPZ 900R er et symbol på 1980'erne og den første Kawasaki med det berømte Ninja-logo, som er blevet en stærk reference for entusiaster. En minimalistisk motorcykel uden skærm: Ducati Monster 900 var en af de allerførste naked-motorcykler og et vendepunkt med sin tvillingecylindrede motorkraft.