RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack
RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack indeholder: - Aprilia RSV4 Factory E5 - Endurance Modified (2021) - BMW S 1000 R (2020) - Ducati V4 SP (2021) - Mondial Piega (2001) - MV Agusta Superveloce 800 (2021) - Bane: Nevada Hurtige strækninger gennem skoven, skarpe sving i bjergene: kør på en bane, der snor sig gennem dalene i Sierra Nevada med RSV4 Factory E5-aerodynamik fra Aprilia, særligt tilpasset for ekstra udholdenhed. Eller vælg den spændende BMW S 1000 R, som kombinerer en supersportssjæl med en roadsters unikke stil. Oplev den nervepirrende Ducati V4 SP – lettere end nogensinde og perfekt, når man vil presse sig selv til det yderste på banen. Nyd til slut den eksklusive 2001 Mondial Piega, i begrænset oplag, eller oplev den utrolige retrocharme fra MV Agusta Superveloce 800, som vækker 1970'er-nostalgien i enhver. Dreamer's Garage Pack føjer motorcyklen, alle drømmer om, til samlingen! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.