RIDE 5 - Credits Multiplier
Fordobl de kreditter, du vinder i end-of-race-belønninger med RIDE 5 - Credits Multiplier for at gøre det nemmere for dig at samle dine yndlingsmotorcykler samt de komponenter og tilpasninger, du ønsker dig mest! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.