RIDE 5 - Born to Race Pack
RIDE 5 - Born to Race Pack indeholder: - BMW M 1000 RR - Racing Modified (2023) - Ducati 1299 Superleggera (2017) - Honda CBR 600RR HRC (2021) - Honda CBR 600RR HRC - Racing Modified (2021) - MV Agusta Brutale 1000 RR - Racing Modified (2021) - Bane: Vallelunga Som navnet antyder, inkluderer Born to Race Pack motorcykler, der er særligt bygget til at stråle på baner såsom Vallelunga, en af Italiens mest moderne racerbaner! BMW M 1000 RR Racing Modified er baseret på sportsbiken S 1000 RR med en betydeligt højere præstationsevne, da den kan nå en maksimal fart på 314 km/t. ved brug af kulstoffibre. Den meget enkle hypernaked-motorcykel MV Agusta Brutale 1000 RR er på samme måde med 219 hk ved 13.000 omgange i minuttet og samme aggressivitet som en Racing Modified, såvel som 1299 Superleggera med en tvillingecylindret motor – hvilket gør den til en af Ducatis mest kraftfulde motorcykler, og som kun findes i et begrænset oplag på 500 eksemplarer. En anden sjældenhed er Honda CBR 600RR HRC, som kun fås i Japan, og er designet specifikt til brug i Supersport, såvel som dens Racing Modified-version, som er endnu mere ekstrem! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.