Ride 2 Kawasaki and Ducati Bonus Pack
"Køb bonuspakkerne Kawasaki DLC og Ducati for at få Ducati Hypermotard SP og Kawasaki ZZR1400 med originale logoer og 10 eksklusive hjelme! En af de mest eksklusive motorcykler fra Ducati med Twin-motor, der giver dig 110 HP og 9250 o/m samt et maksimalt træk på 89 Nm ved 7750 o/m. Ducati Hypermotard SP er en kompromisløs sports-motard, der er klar til at alt, hvad du kan finde på at bruge den til! Elsker du lange ture uden at stå tilbage for høje hastigheder? ZZR1400 er lige sagen for dig takket være dens 4-cylindrede motor, 200 HP og op til 10.000 o/m, som rammer op til 210 HP med dens RAM Air-udstødningssystem. Derudover vil pakken med 10 hjelme hjælpe dig med at adskille dig fra konkurrenterne ved at bære nogle af de mest kendte brands som Nolan, X-Lite, Suomy, AGV og mange flere."