Ride 2 Free Bikes Pack 8
"Download Free Bikes Pack 8-DLC, og få to nye modeller i garagen! F800 har været i produktion siden 2006 og har været udsendt i diverse modeller, inklusive F800R. Med sine 177 kg og en motor med 87 hestekræfter ved 8.000 opm leverer F800R enestående ydelse og manøvredygtighed både i og uden for byen. Chris Pfeiffer bruger pt. F800R til sine stunts på grund af kombinationen af lav vægt og motorkraft. GSX-R 750 er en opdateret version af GSR 750, og ideen med at bruge dens kompakte, lette og højtydende firetaktsmotor var afgørende i designet af ""Z""-modellen, hvor målet var en hurtig og manøvredygtig standardmotorcykel. Ydelsen er på sportsbike-niveau takket være de 106 hestekræfter og et træk på 80 Nm ved 9.000 opm. Hvad venter du på? Download det gratis DLC, og udvid din samling!"