Riddled with Crime
Din figur skal være niveau 30 og have en Combat Rating på 197 for at spille dette indhold. Joker og Riddler her erklæret hinanden krig på vitser og gåder! Ingen i Gotham kan vide sig sikker, og ingen kan være neutrale! Både helte og skurke må vælge side og svare Talia al Ghuls kald, selvom ingen kender hendes sande motiver. Gothams skæbne står på spil, da en ny skygge falder over byen og venter på at slå til! Riddled with Crime byder på nye missioner hver dag på bandekrigshærgede Amusement Mile, en Duo for to spillere , Alert for fire og et nyt Raid for otte spillere i både normal og eliteudgave! Få nye Feats, opdag nye samlinger, kæmp om udstyr med højt niveau inspireret af Riddler og meget mere! Medlemmer har gratis adgang til Riddled with Crime.