Reverie Knights Tactics
Et turbaseret, taktisk RPG med strategiske kampe i isometriske gitre, hvor hver beslutning, du træffer, kan ændre historiens gang og måden, du tilpasser dine figurer på. Tag ud på en ekspedition for at finde Lennorien, den glemte, elviske by, for at redde dem, du holder af, mens du kæmper mod truslen fra goblinerne, der spreder skræk og rædsel over hele kontinentet! Vær leder af din trup af helte, som hver har deres helt unikke færdigheder og evner, der gør dig i stand til at bruge flere forskellige kampstrategier til at besejre dine fjender. Opdag en fantasyverden, hvor du kan udforske detaljerige kort og scenarier i et episk eventyr som i en visuel roman! Fremstil nye genstande og nyt tilbehør fra de skatte, du finder, og brug dem til at opnå en taktisk fordel, hver gang du tilpasser dine figurer. Hovedindhold: ● Flot, håndtegnet grafik: Detaljeret grafik i flere lag fra blyantstegninger til fuld farve. ● Beslutningsdrevet historie: Træf flere beslutninger i løbet af dine missioner, og påvirk historien og de andre figurers reaktioner. ● Figurtilpasning: Tilpas din figurs præstationsegenskaber, evner og tilbehør for at styrke deres færdigheder! ● Genstandsfremstilling: Saml kraftfulde genstande, når du udforsker omgivelserne, og opdag kombinationer til at fremstille nye genstande. ● Opdagelse: Rejs gennem et omfattende kort, og lås op for hemmelige missioner, løs hovedbrug, og find scenarier og farlige grotter! ● Op til fire heltefigurer: Styr 4 forskellige helte, som hver har deres egne unikke færdigheder og evner, som kan bruges i forskellige kampstrategier. ● Kampfaser: Reagér på din modstanders strategi, og find på det perfekte, taktiske modsvar. ● Interaktive kampscenarier: Manipulér dele af kampomgivelserne, og brug scenarie-effekterne til din fordel! ● Flere kampgitre: Hver kamp indeholder et unikt, isometrisk gitter, som gør enhver kamp en helt special oplevelse.