Revelations
Denne DLC-pakke indeholder en række afsløringer af, hvad der sker i det fulde spil. Vi anbefaler på det kraftigste, at du spiller hovedspillet før denne DLC. Du spiller vampyr-krigeren, Alucard, og sætter handlingen i Castlevania: Lords of Shadow 2 i gang.Du vil opdage Alucards hemmeligheder og den indflydelse han har på handlingen i Castlevania: Lords of Shadow 2! Når du har hentet DLC-pakken, kan du åbne den ved at vælge ‘Additional Content’ (ekstra indhold) i ‘Main Menu’ (hovedmenuen).