Resident Evil Re:Verse
De kendte Resident Evil-figurer støder sammen i kampe til døden! Sæt dine evner på prøve mod andre spillere i dødskampe for seks spillere. Men glem ikke de frygtindgydende biovåben! Du skal mestre både helte og biovåben, hvis du vil hive en sejr i land! Bemærk: Det kræver et Capcom-ID at spille. VIGTIG MEDDELELSE: Adgangen til Resident Evil Re:Verse slutter 30. juni 2025 kl. 08.59 (dansk tid). Spillet vil ikke længere være tilgængeligt efter denne dato. Resident Evil Re:Verse og alle tilhørende DLC'er fjernes fra distribution 3. marts 2025, kl. 23.59 (dansk tid).