Resident Evil: Deluxe Origins Bundle
To spil, to mareridt. Forbered dig på at genopleve begyndelsen på spilhistoriens største gyserserie. Resident Evil: Deluxe Origins Bundle indeholder to HD-opdateringer af de klassiske spil – Resident Evil og Resident Evil 0 – samt alle de alternative kostumepakker fra Resident Evil 0 (med i alt 8 DLC-kostumer). Denne samling er den perfekte måde at opleve forhistorien til mareridtet på: Med forbedret grafik og lyd, valgmulighed mellem moderne og klassisk styring samt Resident Evil 0’s helt nye Wesker Mode!