Resident Evil 4 Leon- og Ashley-kostumer: 'Casual'
Overlev med stil i disse afslappede munderinger til Leon og Ashley. Dine fjender vil være for distraherede af dit individuelle udtryk til at vide, hvad der ramte dem! Bemærk: - Du kan skifte kostume ved at vælge EXTRAS i pausemenuen. - Dette indhold følger også med den ekstra DLC-pakke. - Dette indhold kan bruges både i hovedhistorien Resident Evil 4 og i det betalte ekstraindhold Separate Ways.