Resident Evil 4-amulet: 'Handgun Ammo'
Denne pistolammunitionsamulet til din attachemappe hjælper skarpskytten, der foretrækker et mindre våben, med altid at have en i kammeret. Fordel: Øger chancen for en bonus, når du laver ammunition til håndpistoler. Bonussen giver dig mere ammunition end normalt. Bemærk: Du kan udskifte din amulet med Customize Case-menuen ved enhver skrivemaskine. - Dette indhold kan kun bruges i hovedhistorien i Resident Evil 4. Det kan ikke bruges i det betalte ekstraindhold Separate Ways.