Resident Evil 0-kostumepakke 3
Denne pakke indeholder Rebeccas S.T.A.R.S. 1997-kostume fra Resident Evil: Director's Cut og hendes sportskostume fra Resident Evil 2. Bemærk: Kostumer fås også i en samlet pakke; tjek venligst dine tidligere køb, før du køber. Kostumer påvirker ikke spillet. Skift kostumer med Suitcase i Personal-sektionen af Status-skærmen.